آخ جان! یک مطلب بالای 18 سال! Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

آخ جان! یک مطلب بالای 18 سال!


چند سالی است که وبلاگ می نویسم و به مدتی بیش از یک دهه هم مشغول وبگردی بوده ام. یک چیزی این میان برای من سئوال است که چرا اینقدر مطالب بالای 18 سال مشتری دارد!
شما سری به لینک باکسهای مختلف و سایتهای اشتراک لینک بزنید این مطلب را تایید خواهید کرد که هر لینکی که در آن مطالب +18 باشد به شدت پر کلیک خواهد بود.
در واقع اگر شما در وبلاگ خود یک مطلب تخصصی راجع به سلامت که ارزشمندترین چیز برای انسان است بنویسید به درصدی از بازدید لینکی با عنوان “عکسهای لختی فلان بازیگر” نخواهد رسید!
نکته جالبتر اینکه فقط مطالب با محتوای مستهجن و هرزه نگاری نیستند که اینقدر جذاب هستند، حتی لینکهای وحشتناک و مهوع هم خیلی پر طرفدار هستند. مثلا” مدتی پیش تصاویر تصادفهای مختلف را در یکی از سایتهای که اکنون فیلتر هم شده است می دیدم، با اینکه تصاویر فوق العاده مهوع بود (مانند بدن تکه تکه شده و روده های بیرون ریخته) از پر بازدیدترین مطالب روز شده بود!
جدا” برای من سئوال است که ما اینقدر به سکس و خشونت علاقه مندیم؟
قصد ندارم بگویم این رفتار خاص ما ایرانیها است اما واقعا” جای تعجب دارد که مطلبی که راجع به “علل خور خور کردن” و یا “علت پزشکی بختک خواب” فقط حدود هزار بازدید داشته باشد اما آخرین عکسهای مهناز افشار و لیلا اوتادی و الناز شاکردوست بالای ده هزار بازدید!
جالبتر این بود که لینکی که راجع به اثرات منفی تماشای روتین پورنوگرافی هم بود با بازدید وحشتناکی روبرو شده بود! که نشان میدهد که چقدر این مطالب مشتری دارد که همه زود نگران اثراتش هم می شوند!
نمی خواهم بگویم در دنیا این مطالب مورد توجه نیستند اما توجه ما ایرانیها به این مطالب که شامل سکس و خشونت هستند به طرز غیر طبیعی دارد بالا می رود و این زنگ خطری است که نشان میدهد هر قدر فضای واقعی تلاش می شود با قوانین به هنجار نگهداشته شود فضای مجازی به شدت نا به هنجار و ناجور در حال رشد است.

در کنار این محتویات متاسفانه اکنون در فروشگاه های اینترنتی هم محصولاتی جنسی به فروش می رسد که باید تحت نظر پزشک مصرف شوند. سری به وبلاگها بزنید مسلما” تعجب خواهید کردید که این همه محصولات جنسی در فروشگاه های آنلاین بدون مجوز که هیچکدام هم تخصصی ندارند چه می کند؟

آیا می دانید چند نفر به دلیل استفاده سر خود از این محصولات نیروی مردانگی خود را از دست داده اند؟ چند درصد مانند معتادان باید مداوم از آنها استفاده کنند؟

آیا می توانید وقتی در کنار بچه ها وارد وبلاگی می شوید اینها را برای آنها توجیه کنید؟

منظور نگارنده تاکید بیشتر بر روی فیلترینگ و یا قطع کردن اینترنت بین المللی نیست بلکه منظور بر این است که چرا جامعه ما اینقدر تشنه این نوع مطالب است؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:یک مطلب بالای 18 سال,

  • traxtoor

    AYHAN

    traxtoor

    http://traxtoor.loxblog.com

    Azərbaycan-Traxtor

    آخ جان! یک مطلب بالای 18 سال!

    Azərbaycan-Traxtor

    خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

    Azərbaycan-Traxtor

    وبلاگicon